Primespeakers - Agencja Mówców | Wiktoria Wójcik
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • AI\
  • Creators economy\
  • Digital i Marketing\
  • Doradztwo\
  • Gaming\
  • Marketing\
  • Metaverse\
  • Rozwój biznesu\
  • StartUp\

Wiktoria Wójcik

Współzałożycielka in-streamly, bizneswomen, mentorka, ekspertka w obszarach: metaverse, gaming&marketing

• Wiktoria Wójcik – wyróżniona „Forbes Europe 30 under 30 2022” w Media&Marketing i Forbes Polska „25 under 25 & Businesswoman of the Year: Liderka w Nowych Technologiach”. 

• Współzałożycielka inStreamly – firmy łączącej marki i twórców metaverse & Streamcoi – platformy do zarządzania streamerami.

• Wiktoria Wójcik w swojej karierze doświadczyła gamingu z wielu stron. Była streamerką, hostem na imprezach esportowych, pracowała w organizacji esportowej. Jako ekspert ds. marketingu pracowała nad 70+ kampaniami streamerskimi dla globalnych marek. 

• Jej firmy pomogły ponad 100 000 twórcom gamingowym współpracować ze 160+ markami, w tym Netflix, Samsung i PlayStation oraz ponad 20 organizacjami esportowymi, w tym G2 Esports, Furia i BIG. Z inStreamly chce budować lepszy świat dla twórców w metaverse i wszystkich z nimi pracujących.

• Dzieli się wiedzą o marketingu do generacji Z, zwłaszcza za pomocą gamingu. Pojawiła na łamach ponad 100 konferencji, portali czy podcastów. W tym Impact CEE, Infoshare, Perspektywy Women in Tech, Creator Conf, AdAge, MyCompany, Forbes czy Rozmowy Facebooka. 

Wiktoria  była wielokrotnie wyróżniana nagrodami w branży technologicznej, marketingowej i gamingowej. Zdobyła między innymi:

Innovation Award d3con 2023
Gold ‘Innovation in business’ award  Innovation 2021
The technology of the year – KTR 2021
IAB Polska  Bronze Award  x 4 2021

 

Poruszane przez ekspertkę tematy to: 

Jak działa marketing dla #GenZ? 
7 ważnych zmian w sposobie myślenia, których musisz dokonać jako założyciel startupu.
5 skilli przyszłości, których nie uczą w szkole.
Pokolenie paradoksów – dlaczego jak Gen Z nienawidzi mediów społecznościowych, ale spędza tam większość swojego czasu? 
Metaverse – jak dzisiejsi twórcy i firmy mogą przygotować się na cyfrowy świat jutra? 
Od grania w LoLa po okładkę Forbsa w wieku 25 lat – czyli opowieść o świecie startupów i lekcje jakie z tego wyniosła Wiktoria Wójcik