Primespeakers - Agencja Mówców | Wiktoria Wójcik
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • AI\
  • Creators economy\
  • Digital i Marketing\
  • Doradztwo\
  • Gaming\
  • Kompetencje miękkie\
  • Komunikacja\
  • Marka osobista\
  • Marketing\
  • Metaverse\
  • Rozwój biznesu\
  • StartUp\
  • Strategia i Zarządzanie\

Wiktoria Wójcik

Innowatorka nowego pokolenia, ekspertka budowania startupów i marketingu do Generacji Z.

Jako 27-letnia przedsiębiorczyni, która karierę zaczynała jako streamerka, reprezentuje głos młodego pokolenia innowatorów. Wiktoria Wójcik to współzałożycielka inStreamly – innowacyjnej platformy technologicznej, która rewolucjonizuje marketing gamingowy. W ciągu 5 lat pomogła ponad 160 markom (w tym Netflix, Samsung, L’Oreal, PlayStation, Pepsi) dotrzeć do graczy za pośrednictwem 150 000+ twóców gamingowych w 15 krajach świata. Specjalizuje się w budowaniu innowacji i kultury odporności biznesowej, marketingu do młodego pokolenia oraz wykorzystaniu perspektywy Gen Z jako przewagi konkurencyjnej w zarządzaniu i rozwoju organizacji.

Doświadczenie i osiągnięcia:

Jako jedna z nielicznych Polek wyróżniona na liście Forbes Europe 30 under 30, łączy unikalne doświadczenie przedsiębiorczyni z perspektywą młodego pokolenia. Była streamerką na Twitchu, przez co rozumie kulturę gamingową „od środka”. Nagrodzona Forbes 25 under 25, Businesswoman Roku: Liderka w Nowych Technologiach, AD/WO MAN 2024.  LinkedIn Top Voice z 12k+ obserwujących, regularnie dzieli się wiedzą o trendach technologicznych i zachowaniach Gen Z. 

Wiktoria to doświadczona mówczyni i prelegentka, stawiająca na autentyczność opartą o własne doświadczenia – bez filtra. Przemawiała na największych scenach technologicznych i marketingowych świata, m.in. Web Summit, TedX, Impact CEE, Infoshare, IAB Forum. Publikowała w AdWeek, AdAge i była gościnią w podcastach Vogue, Facebook, MyCompany i ponad 150 innych mediach.

Główne obszary ekspertyzy:

  • Innowacja i startup mindset – budowanie odporności biznesowej i kultury eksperymentowania
  • Marketing gamingowy – dotarcie do graczy i wykorzystanie kultury gamingu w budowaniu komunikacji 
  • Kultura Gen Z – zrozumienie zachowań, motywacji i trendów młodego pokolenia
  • Technologie przyszłości – AI, live streaming, metaverse w praktycznym zastosowaniu
  • Zarządzanie międzypokoleniowe – współpraca zespołów różnych generacji

Przykładowe tematy wystąpień:

  • „Innowacja wymaga odwagi: 5 lekcji ze świata startupów”
    Praktyczna wiwisekcja procesu budowania innowacji. Bez lukru, za to z duża dawką motywacji i konkretnymi narzędziami wspomagającymi zmiany w strone innowacji. 

  • „Jak myśli pokolenie przyszłości: Gen Z jako katalizator innowacji”
    Dlaczego zrozumienie młodego pokolenia to klucz do budowania produktów i zespołów przyszłości.

  • „Samotni razem? Jak generacja Z buduje wspólnotę w wirtualnych światach”
    O tym jak największa rozrywka młodego pokolenia wpływa na sposób komunikacji młodych i co to oznacza dla marek.

  • „Odporność jako supermoc: jak przetrwać 1000 porażek i się nie poddać”

    O budowaniu mentalnej wytrzymałości i przekuwaniu niepowodzeń w przełomowe rozwiązania

Dlaczego ta ekspertka?

Wiktoria jako przedstawicielka pokolenia, które dorastało z technologią, oferuje unikalne spojrzenie na innowacje i zmiany. Jej wystąpienia to nie teoretyczne rozważania, ale autentyczne historie z pierwszej linii budowania przyszłości biznesu. Inspiruje do działania, dając konkretne narzędzia i odwagę do wprowadzania zmian.