Wiktoria Wójcik – młoda liderka technologii wyróżniona przez „Forbes Europe 30 under 30 2022” w kategorii Media&Marketing, a także przez Forbes Polska jako „Businesswoman of the Year: Liderka w Nowych Technologiach”.
Współzałożycielka inStreamly – innowacyjnej firmy łączącej marki z twórcami w metaverse oraz Streamcoi – platformy do zarządzania streamerami. Wiktoria posiada bogate doświadczenie w branży gier, była streamerką, hostem wydarzeń esportowych oraz pracowała w organizacji esportowej. Jako ekspert ds. marketingu, zrealizowała ponad 70 kampanii streamerskich dla globalnych marek.
Jej firmy współpracowały z ponad 100 000 twórcami gamingowymi i 160 markami, w tym Netflix, Samsung i PlayStation. Wiktoria angażuje się w budowanie lepszego świata dla twórców w metaverse.
Przykładowe tematy wystąpień:
- Marketing dla #GenZ.
- 7 zmian w myśleniu, niezbędnych dla założyciela startupu.
- 5 umiejętności przyszłości, których nie uczą w szkole.
- Pokolenie paradoksów – dlaczego Gen Z nienawidzi mediów społecznościowych, ale spędza na nich większość czasu?
- Metaverse – przygotowanie do cyfrowego świata jutra.
- Od grania w LoLa do okładki Forbesa w wieku 25 lat – ścieżka Wiktoria Wójcik w świecie startupów.
- AI w marketingu ujęcie strategiczne: Jak sztuczna inteligencja zmienia branżę marketingową.
- Współpraca między pokoleniami – czyli jak się dogadać z Generacją Z: Budowanie mostów między pokoleniami w miejscu pracy.
- Transformacja w życiu liderów i organizacji: Kluczowe zmiany mentalne i strategie zarządzania.
- Zdrowie psychiczne pracowników: Jak wspierać dobrostan psychiczny w miejscu pracy.
- Olimpiada jako metafora osiągania celów: Inspiracja i motywacja z osiągnięć sportowych.
- Czego możemy nauczyć się od profesjonalnych graczy?: Jak gaming wpływa na nasze życie i świat biznesu.
Dlaczego ta ekspertka?
Wiktoria Wójcik to przodująca postać w dziedzinie nowych technologii, której doświadczenie i innowacyjne podejście wpływają na rozwój przemysłu gier i marketingu. Jej unikalne perspektywy i bogate doświadczenia są nieocenione dla firm i organizacji dążących do zrozumienia i wykorzystania nowych trendów w technologii i komunikacji. Wiktoria angażuje się w budowanie lepszego świata dla twórców w metaverse i jest zaangażowana w demistyfikację AI, pokazując jej potencjał w codziennej pracy.