Primespeakers - Agencja Mówców | Szymon Kubiak
wystąpienie offline wystąpienie online język wystąpienia

Specjalizacje

  • Gaming
  • Innowacje
  • Rozwój biznesu
  • StartUp
  • Strategia i Zarządzanie

Wynagrodzenie

Szymon Kubiak

Strateg, innowator i przedsiębiorca

• Szymon Kubiak w 2011 roku uruchomił z Wirtualną Polską serwis VOD tosiewytnie.pl – nagrodzony prestiżową nagrodą Webstar. Później, przez prawie 5 lat związany, z MediaCom Warszawa jako Head of Content Creation. Odpowiadał za strategie największych kampanii contentowych w Polsce, dla takich klientów jak: Play czy Coca-Cola. Współpracował także z Volkswagenem, Sony Mobile,GlaxoSmithKline, Bayer i Pekao.

• Szymon Kubiak od 2019 roku zajmuje się wyłącznie tworzeniem własnych biznesów. Jest współtwórcą największej drużyny esportowej w Polsce – devils.one i agencji metaverse – all for one oraz współzałożycielem startupu inStreamly. Ten ostatni projekt rozwinął strategicznie, sprzedażowo i produktowo, od fazy zero po obecność na 15 rynkach. inStreamly ma ponad 150 000 zarejestrowanych twórców, 50-osobowy zespół i 2 rundy inwestycyjne o wartości 2,6M USD. Szymon Kubiak w inStreamly działa jako Chief Revenue Officer.

• Ma na koncie ponad 40 nagród, mediowych jak: Effie, Innovation, KTR, Golden Arrow oraz biznesowych: Przedsiębiorca roku 2022 Uniwersytetu Warszawskiego, czy 4. z najbardziej kreatywnych osób w polskim biznesie w roku 2020 według brief.pl

• Jest wykładowcą na kierunkach mediowych w SGH w Warszawie, WSKFIT w Pruszkowie oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Autor artykułów do Raportu Strategicznego IAB, Martker+, brief.pl i Media Marketing. Prywatnie zapalony gracz i fan muzyki elektronicznej. Od 2015 zaangażowany jest w produkcję festiwalu Audioriver.

 

Przykładowe obszary wystąpień:

Co robić i czego nie robić startując z nowym produktem?
Jak zdobyć pierwsze 10 000 użytkowników?
Jak przygotować opowieść o biznesie, która porwie inwestorów i klientów?
Jak stworzyć atrakcyjne miejsce do pracy w startupowym duchu?
Jak zaprojektować nowoczesną firmę porzucając e-maile?
Jak otwarta polityka przepływu informacji maksymalizuje zaangażowanie zespołów?

 

Podobni speakerzy