Primespeakers - Agencja Mówców | Piotr Bombol
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • AI\
  • Digital i Marketing\
  • Gaming\
  • Innowacje\
  • Rozwój biznesu\
  • StartUp\

Piotr Bombol

Ekspert AI w marketingu, strateg, ekonomista

Piotr Bombol – ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu cyfrowego, strateg z ponad 10-letnim doświadczeniem (ex-DDB, ex- Deloitte), prelegent, przedsiębiorca,  z pasją do swojej pracy. Występował na ponad 30 konferencjach w Polsce i za granica (UK, Chorwacja, Bułgaria, Litwa). W wolnym czasie tata, mąż, miłośnik gier wideo i bitewnych, oraz fan piłki nożnej.

Obecnie Co-founder w adaily – platformie oferującej narzędzia AI dla marketerów. Związany z branżą marketingową od 10 lat. Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za pracę ekonometryczną. W swojej karierze początkowo pracował w sieciowych agencjach (DDB, Deloitte Digital), następnie stworzył Gameset, pierwszą agencję gaming marketingu, gdzie odpowiadał za rozwój biznesu, tworzenie strategii dla klientów oraz budowanie wizerunku na zewnątrz.

Piotr Bombol związany z agencją był przez sześć lat, w tym czasie zdobył ponad 50 nagród reklamowych, w tym złote Cannes Lions, złote europejskie i polskie Effie, złote europejskie i polskie MIXX Awards. Prelegent na konferencjach branżowych w Polsce i za granicą. W latach 2019-2022 członek Komitetu Organizacyjnego Effie Awards Polska.

 

Obszary tematyczne wystąpień: 

– Biznesowe wykorzystanie AI w firmie: analiza szans i zagrożeń, właściwe przygotowanie i proces

– Praktyczne podejście do AI w marketingu, czyli efektywny dobór narzędzi do potrzeb, a także tworzenie własnych botów

Narzędzia AI jako wsparcie w życiu codziennym: jak oszczędzać czas i wysiłek dzięki technologii

– Trendy w implementacji AI na świecie: jak agencje i klienci podchodzą do użycia AI w takich krajach jak Australia, Dania, Kanada czy Indie.

– Droga od przedsiębiorcy w branży usługowej do twórcy technologicznego startupu. Budowanie produktu dla globalnego rynku.

– Rozwój marki osobistej na LinkedIn: od 0 do 1,000,000 wyświetleń treści w rok