• Mateusz Jabłonowski – konsultant, trener i pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”.
• Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat. W ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom.
• Mateusz Jabłonowski współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi też zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.
Przykładowe tematy wystąpień oraz szkoleń:
-
Employer branding – strategia i narzędzia (wystąpienie lub szkolenie dwudniowe)
-
Personal branding. Budowanie wizerunku pracowników jako ekspertów w branży.
-
LINKEDIN: Dlaczego dziś to must-have nie tylko dla firm ale również samych pracowników?
-
Diversity & Inclusion – wprowadzenie lub warsztat
Primespeakers.pl – Agencja Mówców