Primespeakers - Agencja Mówców | Grzegorz Miecznikowski
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • Digital i Marketing\
  • Doradztwo\
  • Komunikacja\
  • Media\
  • Strategia i Zarządzanie\

Grzegorz Miecznikowski

specjalista z zakresu social sellingu i strategii sprzedażowych

• Grzegorz Miecznikowski współpracował z wieloma firmami z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowych technologii, dla których tworzył strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych i społecznościowych. Wcześniej współpracował m.in.ze start-upem Prowly, gdzie zajmował się pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, a także tworzeniem treści.

• Odpowiadał też za program webinarów, w czasie których przeszkolił ponad 1000 osób zainteresowanych nowymi technologami i trendami w komunikacji, marketingu i PR. Był związany z globalną agencją LEWIS PR.

• Grzegorz Miecznikowski dysponuje bogatym doświadczeniem dziennikarskim, które zdobywał w Gazecie Wyborczej, Polsce The Times oraz portalu Gazeta.pl.

• Prelegował i szkolił w Polsce i za granicą na takich wydarzeniach, jak.: V4 Digital Day, Startup Bootcamp, Startup Digest, Innovation Lab, Idea Hub, Wolves Summit, Innovation AD, Idea Hub, Marketing Meeting Łódź, Czwartkowe Spotkania Social Media, Komu Komunikacja, PR bez Krawatów, Wykładzina, Jungle Web Łódź.

• Jest także mentorem biznesowym, m.in. w serwisie Lifetramp. W 2015 roku został uznany za jedną ze stu najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 8000 osób ze sprzedaży i marketingu.

• Na co dzień jest CEO agencji S Words, w której zajmuje się tworzeniem strategii i pilnowaniem, żeby klienci byli usatysfakcjonowani, a podjęte przez agencję działania przynosiły im policzalne efekty wizerunkowe i sprzedażowe. Założył ją w 2014 roku i była wtedy to pierwsza na polskim rynku agencja integrującą sprzedaż i marketing.

• W ofercie agencji znajdują się teraz także konsultacje, business development, szkolenia, audyt strategii marketingowej i sprzedażowej oraz jej optymalizacja. Moje działania to także marketing LGBT, marketing to foreigners czy PR Concierge.

• Studiował Filologię Ukraińską na Uniwersytecie Warszawskim. Z marketingiem i sprzedażą związany jest od prawie dekady. Mieszkał i pracował m.in. w Kijowie i Brukseli. Jest aktywistą LGBT+ oraz tenorem w chórze Voces Gaudii.