Primespeakers - Agencja Mówców | Sławomir Lachowski
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • Doradztwo\
  • Ekonomia\
  • Innowacje\
  • Inwestycje i Finanse\
  • Przywództwo\
  • Rozwój biznesu\

Sławomir Lachowski

Twórca pierwszego banku internetowego w Polsce

• Sławomir Lachowski – profesjonalista w dziedzinie finansów i bankowości, inicjator wielu innowacyjnych start-up’ów w bankowości. Twórca mBanku, pierwszego banku internetowego w Polsce, który stał się jednym z największych banków tego typu na świecie, a także Bank SMART – pierwszego mobilnego banku europejskiego. Był członkiem zarządu PBG Bank i PKO Bank Polski oraz prezesem mBank i FM Bank PBP. Członek wielu rad nadzorczy spółek giełdowych w Polsce i zagranicą. Ukończył z wyróżnieniem Wydział Handlu Zagranicznego SGPiS (SGH). Studiował również na Uniwersytecie Jana Gutenberga w Moguncji oraz Uniwersytecie w Zurychu.

• Autor wielu artykułów z dziedziny zarządzania, przywództwa i innowacyjności oraz  książek Droga innowacji, Studio EMKA 2010, DROGA ważniejsza niż cel. Wartości w życiu i biznesie. Studio EMKA 2012 oraz Od wartości do działania. Przywództwo w czasach przełomowych, Studio EMKA 2013.

• Sławomir Lachowski jest pasjonatem biegania (ukończył ponad 30 maratonów) i wspinaczki wysokogórskiej (zdobył między innymi Aconcagua, Ojos del Salado, Denali, Elbrus, Mt Blanc, Mt. Vinson, Kilimandżaro).

• Praca jest jego pasją. We wszystkie projekty bardzo się angażuje. Zawsze dąży do celu z determinacją i uporem, porażki go nie zniechęcają wręcz przeciwnie motywują do dalszej pracy. Przeciętność i utarte drogi są jego zdaniem nudne, dlatego poszukuje rozwiązań wykraczających poza znane ścieżki myślenia i działania. Sądzi, że DROGA – sposób pokonywania trudności, pokonywania konkurencji, zwyciężania – jest ważniejsza niż cel.

 

Przykładowe tematy: 

  • Wymyślić bankowość od nowa
  • Od wartości do działania. Przywództwo w czasach przełomowych
  • Droga innowacji. Zmieniaj się albo zgiń
  • Życie i biznes w świecie cyfrowym
  • Zmieniaj się albo zgiń w gospodarce cyfrowej