• Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami.
• Jako mentor doradza startupom i innym przedsiębiorstwom, np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – pisze blog o budowaniu marki, jest autorem trzech książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” (obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011) oraz „Narratologia”.
• Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, czy social media. Jest mówcą inspiracyjnym. Mówi o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych, czy grywalizacji. Wydarzenia, na których można było go zobaczyć to m.in.: Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie.