• Paweł Niziński ma ponad 30-letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i strategicznym podejściu do zrównoważonego rozwoju. Jest zaangażowany od lat w wiele działań wykorzystujących kapitały biznesu dla wspólnego dobra.
• Jest założycielem i obecnym CEO BETTER (początkowo Goodbrand and Company Poland, część Goodbrand Global działającego z Wielkiej Brytanii), która rozpoczęła działalność w 2007 roku. Od 2015 roku BETTER jest niezależną firmą konsultingową, kierującą się wpływem i wykorzystującą wszystkie zasoby, dla krzewienia idei zrównoważonego rozwoju.
• Pod przewodnictwem Pawła BETTER był od momentu swego powstania pionierem we wprowadzaniu m in innowacyjnych narzędzi do pomiaru wpływu, najwyższych standardów mapowania interesariuszy i dialogu społecznego oraz promowania regeneracyjnego podejścia do gospodarki. Paweł jest Partnerem Krajowym dla B Lab EU (ruchu B Corp) w Polsce, aktywnie budując tę społeczność i pomagając firmom w ich drodze do współzależności (i certyfikacji B).
• W latach 1992-2007 Paweł był przy narodzinach branży reklamy w Polsce i regionie CEE. Zajmował kierownicze stanowiska w przemyśle reklamowym i marketingu w agencjach (m.in Young & Rubicam Brands 1999-2007, współzałożyciel Upstairs 1997–1999), współprojektował około 200 kampanii dla nowych marek wchodzących na rynek PL/CEE.
• Paweł wierzy, że dzielenie się wiedzą jest kluczowym elementem transformacji systemowej. Był inicjatorem wielu projektów w tym obszarze począwszy od magazynu „CR Navigator” (od 2008) – kwartalnika idei zrównoważonego rozwoju, „Kongresu Różnorodności” (od 2013) – forum inspiracji w budowaniu kultury Różnorodności i Inkluzji w organizacji, The Warsaw B Corp Summit (od 2020), a ostatnio współzałożycielem Diversity Equity Inclusion Alliance – fundacji, której celem jest mierzenie i wprowadzanie Inkluzywności w każdej dziedzinie społeczeństwa. Jest wykładowcą w różnych szkołach biznesu (m in MBA PW, ALK), uczestniczy w debatach publicznych, seminariach i konferencjach.
Tematyka wystąpień Pawła Nizińskiego:
- transformacja biznesowa / systemowa,
- regeneratywne tworzenie wartości w firmie,
- zmiana paradygmatu,
- przynależność, różnorodność, DEI,
- budowa zaangażowania interesariuszy,
- jak uniknąć wypalenia,
- zrównoważony rozwój,
- aktywność korporacyjna,
- aktywność marki,
- wszystko o ESG, mapowanie interesariuszy, raportowania,
- bcorp,
- równość społeczna marek.