Paweł Niziński ma ponad 30-letnie doświadczenie w marketingu, komunikacji i strategicznym podejściu do zrównoważonego rozwoju. Jest zaangażowany od lat w wiele działań wykorzystujących kapitały biznesu dla wspólnego dobra.
Jest założycielem i obecnym CEO BETTER (początkowo Goodbrand and Company Poland, część Goodbrand Global działającego z Wielkiej Brytanii), która rozpoczęła działalność w 2007 roku. Od 2015 roku BETTER jest niezależną firmą konsultingową, kierującą się wpływem i wykorzystującą wszystkie zasoby do krzewienia idei zrównoważonego rozwoju.
Pod przewodnictwem Pawła BETTER od momentu swego powstania wprowadza innowacyjne narzędzia do pomiaru wpływu, najwyższe standardy mapowania interesariuszy i dialogu społecznego oraz promuje regeneracyjne podejście do gospodarki. Paweł jest Partnerem Krajowym dla B Lab EU (ruchu B Corp) w Polsce, aktywnie budując tę społeczność i pomagając firmom w ich drodze do współzależności i certyfikacji B Corp.
W latach 1992-2007 Paweł był przy narodzinach branży reklamy w Polsce i regionie CEE. Zajmował kierownicze stanowiska w przemyśle reklamowym i marketingu w agencjach takich jak Young & Rubicam Brands (1999-2007) oraz był współzałożycielem Upstairs (1997–1999). Współprojektował około 200 kampanii dla nowych marek wchodzących na rynek PL/CEE.
Paweł wierzy, że dzielenie się wiedzą jest kluczowym elementem transformacji systemowej. Był inicjatorem wielu projektów w tym obszarze, w tym magazynu „CR Navigator” (od 2008) – kwartalnika idei zrównoważonego rozwoju, „Kongresu Różnorodności” (od 2013) – forum inspiracji w budowaniu kultury Różnorodności i Inkluzji w organizacji, The Warsaw B Corp Summit (od 2020), a ostatnio współzałożycielem Diversity Equity Inclusion Alliance – fundacji, której celem jest mierzenie i wprowadzanie Inkluzywności w każdej dziedzinie społeczeństwa. Jest wykładowcą w różnych szkołach biznesu (m.in. MBA PW, ALK), uczestniczy w debatach publicznych, seminariach i konferencjach.
Przykładowe tematy wystąpień:
- Transformacja biznesowa/systemowa
- Regeneratywne tworzenie wartości w firmie
- Zmiana paradygmatu
- Przynależność, różnorodność, DEI
- Budowa zaangażowania interesariuszy
- Jak uniknąć wypalenia
- Zrównoważony rozwój
- Aktywność korporacyjna
- Aktywność marki
- Wszystko o ESG, mapowanie interesariuszy, raportowanie
- B Corp
- Równość społeczna marek
Dlaczego ten ekspert:
Paweł Niziński to ekspert, który dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i pionierskiemu podejściu w dziedzinie zrównoważonego rozwoju, potrafi wnieść wyjątkową wartość do każdej organizacji. Jego umiejętność łączenia teorii z praktyką oraz zdolność do inspirowania innych sprawiają, że jest idealnym wyborem dla firm, które chcą wdrażać innowacyjne i zrównoważone rozwiązania. Jego szeroka wiedza i zaangażowanie w projekty społeczne oraz środowiskowe sprawiają, że jest nie tylko mówcą, ale także liderem zmian, który może pomóc firmom osiągnąć ich cele w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju.