Primespeakers - Agencja Mówców | Monika Czaplicka
wystąpienie offline wystąpienie online język wystąpienia język wystąpienia

Specjalizacje

  • Digital i Marketing
  • Komunikacja
  • Strategia i Zarządzanie

Wynagrodzenie

Monika Czaplicka

ekspertka od zarządzania kryzysami w social mediach

Monika Czaplicka w branży online jest od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy w social mediach wybuchają w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”.

• Monika Czaplicka prowadzi bloga czaplicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji. Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera.

• Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).

• Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Podobni speakerzy