• Barbara Stawarz-Garcia od 2005 roku zajmuje się mediami i marketingiem internetowym. Jest autorką bestsellerowej książki „Content marketing po polsku”, wydanej przez PWN, i dziś to właśnie treści w Internecie są jej specjalnością.
• W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Założycielka agencji Happy Content specjalizującej się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami.
• Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalizuje się w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej.
• Barbara Stawarz-Garcia prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, czy Hestia. Jest współautorką wielu specjalistycznych publikacji, m.in.: „E-Marketing. Współczesne trendy – pakiet startowy”, „Biblia e-biznesu”, „E-commerce Manager”, czy „Młoda Fala”.
• Regularnie występuje na najlepszych konferencjach w Polsce, m.in.: TEDx Lublin, Internet Beta, Mail My Day, Kongres Marketing Online, Targi e-Handlu, Marketing Progress, E-biznes Festiwal i wielu innych.
• Właścicielka biura podróży Hola Cuba specjalizującego się w organizacji alternatywnych wyjazdów objazdowych na Kubę.