Zuzanna Mikołajczyk to uznana strateg i innowatorka, założycielka butikowej firmy doradczej Know.How.Match, która wspiera liderów w tworzeniu i wdrażaniu innowacji. Jako TEDx speakerka inspiruje do odważnych zmian i podkreśla, że innowacja jest dostępna dla każdego – szczególnie dla liderów przyszłości.
Swoje doświadczenie zawodowe budowała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez dekadę pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu. W tej roli odpowiadała za globalne marki Mikomax Smart Office i Hushoffice, a także przewodziła zespołom projektującym innowacyjne modele biznesowe oraz strategie produktowe i sprzedażowe. Pod jej kierunkiem marka Hushoffice znalazła się w TOP 2 globalnych producentów mebli akustycznych, co przyczyniło się do wypracowania 4-krotnie wyższych marż.
Jest autorką podcastu Know.How.Match, przewodnika „Innowacja jest dla każdego” oraz raportu „6 innowacyjnych strategii, jak budować lojalność klientów”. Jej misją jest pokazanie, że innowacja to nie tylko narzędzie, ale również kierunek rozwoju dla nowoczesnych liderów.
Jako absolwentka prestiżowych uczelni, takich jak Szkoła Główna Handlowa, SDA Bocconi oraz Harvard Business School Online, Zuzanna łączy teoretyczne podstawy z praktyką wdrażania innowacji na poziomie zarządczym. Jest również wykładowcą na studiach MBA z przedmiotu „Zarządzanie innowacją” na uczelni L. Koźmińskiego.
Przykładowe tematy wystąpień:
-
Jeśli widzisz koniec “El Dorado”, to czas na innowacje!
Jak reagować na zmiany i wyprzedzać rynek dzięki efektywnym innowacjom. -
Zajmij miejsce w czołówce dzięki lepszemu badaniu potrzeb klientów
Jak wykorzystać głębsze zrozumienie potrzeb klientów do budowania przewagi konkurencyjnej. -
Dlaczego lepiej zmienić pracownika w innowatora niż zmieniać kulturę organizacyjną?
Budowanie zespołów kreatywnych, które przyczyniają się do transformacji organizacji.
Dlaczego ta ekspertka:
Zuzanna Mikołajczyk to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem, która umiejętnie łączy wiedzę z zakresu innowacji i strategii z realiami rynkowymi. Jej prezentacje i szkolenia inspirują liderów do wprowadzania zmian, które nie tylko napędzają wzrost, ale także budują lojalność klientów i silne zespoły.