Primespeakers - Agencja Mówców | Zuzanna Mikołajczyk
Język wystąpienia
język wystąpienia język wystąpienia
  • Doradztwo\
  • Innowacje\
  • Komunikacja\
  • Rozwój biznesu\
  • Strategia i Zarządzanie\
  • Transformacja\
  • Zarządzanie zmianą\

Zuzanna Mikołajczyk

Strateg i Trener Innowacji

• Zuzanna Mikołajczyk – wizjonerka i innowatorka. Strateg i Trener Innowacji. Założycielka Know.How.Match. – butikowej firmy doradczej, która wspiera liderów w projektowaniu i wdrażaniu innowacji. Jest także TEDx speakerką.

• Doświadczenie zawodowe zdobywała w rodzinnej firmie Mikomax Smart Office, gdzie przez 10 lat pełniła funkcję członka zarządu oraz dyrektora marketingu odpowiadającego za dwie globalne marki Mikomax Smart Office oraz Hushoffice.

• Była liderką w zespołach odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie innowacji w modelu biznesowym, strategii produktowej, marketingowej i sprzedażowej. Wprowadziła wraz z Zespołem na rynek innowacyjną markę Hushoffice, która znalazła się w TOP 2 na świecie w kategorii mebli akustycznych, a wdrożone przez nią innowacje przynosiły 4-krotnie wyższe marże.

• Autorka podcastu Know.How.Match, przewodnika “Innowacja jest dla każdego” oraz raportu “6 innowacyjnych strategii, jak budować lojalność klientów”.

• Jej misją jest pokazanie, że innowacja jest dla każdego i jest kierunkiem działania dla liderów przyszłości.

• Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Executive Master in Marketing and Sales na SDA Bocconi (Mediolan) oraz ESADE (Hiszpania), oraz Harvard Business School Online (Specjalizacja Strategia i Innowacja).

• Nominowana do nagrody Ambasador Innowacji za wkład w promocję innowacji w Polsce. W 2018 roku znalazła się w gronie 100 osób, które miały największy wpływ na branżę nowoczesnych usług biznesowych w Polsce.

• Wykładowczyni na studiach MBA na uczelni L. Koźmińskiego – “Zarządzanie innowacją”.

 

Przykładowe tematy wystąpień:

  • Jeśli widzisz koniec “El Dorado” to jest czas na innowacje!
  • Zajmij miejsce w czołówce dzięki lepszemu badaniu potrzeb klientów. 
  • Dlaczego lepiej zmienić pracownika w innowatora niż zmieniać kulturę organizacyjną?