• Dagmara Pakulska zawodowo zajmuje się budowaniem i wspieraniem komunikacji marek w mediach społecznościowych. Współpracuje zarówno z klientami indywidualnymi, małymi przedsiębiorstwami, jak i z dużymi markami.
• Jest jedną z TOP 25 Liderek LinkedIna według magazynu Forbes Women Polska.
• Audytuje komunikację marek firmowych i personalnych w social mediach. Buduje strategie komunikacji w mediach społecznościowych. Występuje na konferencjach (I ❤️️ Marketing, czy National Sales Congress), w podcastach i bierze udział w webinarach.
• Dagmara Pakulska realizowała projekty m.in. dla TVN, mBanku, Kino Polska S.A., Żabka Polska czy Jeronimo Martins Polska. Specjalizuje się w takich zagadnieniach, jak: marketing w social mediach, ze szczególnym naciskiem na LinkedIna oraz Twittera, jak również w social sellingu, personal czy employer brandingu.
• Jest także wykładowczynią studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, gdzie stworzyła własny kierunek – Marketing B2B & B2C.
• Jej prezentacje oraz szkolenia są zawsze połączeniem jakościowej wiedzy, podanej w przystępnej, lekkiej i łatwej do zapamiętania formie.
• Dagmara Pakulska lubi dzielić się wiedzą. Jej teksty są publikowane w takich magazynach, jak: Social Media Manager, Magazyn Sprawnego Marketingu czy Magazyn Online Manager.