Jacek Lipski

Ekspert od tworzenia zintegrowanych strategii komunikacji marketingowej. W swojej karierze zawodowej pracował zarówno po stronie klienta jak i agencji. Od grudnia 2015 r. jest niezależnym konsultantem oraz szkoleniowcem marketingowym.


Specjalizacja

  • Digital i Marketing
  • Strategia i Zarządzanie
  • Media
  • Doradztwo
  • Komunikacja społeczna i międzyludzka

Język: Polski i angielski


Doświadczenie zdobywał pracując w lubelskiej agencji reklamowej Vena Art jako Key Account & Social Media Manager, warszawskiej centrali pośrednika finansowego Żagiel S.A. jako specjalista ds. komunikacji marketingowej i wewnętrznej oraz gliwickim zespole komunikacji wewnętrznej szwedzkiego giganta energetycznego Vattenfall Distribution Poland.

W agencji Vena Art jako Project Manager zajmował się tworzeniem strategii i koordynacją realizacji kampanii informacyjno-promocyjnych dla województw, a także działań social mediowych w kampaniach teaserowych „Czas na Radom” (radomski E. Leclerc) oraz promujących programy operacyjne RPO i POKL.
W firmach, w których pracował wcześniej, zajmował się przygotowywaniem i realizacją strategii komunikacji wewnętrznej, relacjami z mediami i zarządzaniem obecnością w internecie (Żagiel S.A.) oraz analizą badań satysfakcji pracowniczej i budowaniem programów z zakresu „employer branding”.

Obecnie, w ramach własnej firmy B&L Consulting, zajmuje się prowadzeniem działalności konsultingowej i doradztwem marketingowym dla lubelskich firm z sektora MŚP i startupów, a także prowadzeniem szkoleń specjalistycznych (m.in. z zakresu webwritingu, planowania i prowadzenia działań marketingowych w internecie oraz social media). Pracował m.in. dla Nurseum, Fundacji Tygiel, Lubelskiej Fundacji Rozwoju, Salonów Autobroker i AutoTorino, Adrenalina Club, Fundacji „Teatrikon” oraz Warsztatów Kultury.

Ponadto jest mentorem w Akademickich Inkubatorach Przedsiębiorczości w Lublinie, współautorem e-booka „Lubelskie Startupy 2015”, a także pracuje nad książką o marketingu w małych firmach i startupach, która ukaże się nakładem Wydawnictwa „Słowo i Myśl” w drugiej połowie listopada 2016 r.
Po godzinach bloguje o marketingu na www.jaceklipski.pl, pochłania kilogramy literatury specjalistycznej i amatorsko gra w koszykówkę.

Wyślij te informacje na adres:


Wysyłając te informacje na swój adres e-mail, wyrażasz jednocześnie zgodę na otrzymywanie oferty handlowej i materiałów marketingowych.